ÇEVRİMİÇİ İŞLEMLER



YENİ NESİL YÖNETİM STRATEJİLERİ ETOTV’DE ANLATILDI

Yazar, akademisyen ve eğitmenler ETOTV’de katıldıkları panelde, pandemi sonrasında çalışanları ve işverenleri bekleyen gelişmeler, dünya ekonomisini bekleyen yenilikler, liderlik ve kurumsal kimlik hakkındaki görüşlerini paylaştılar.

Eskişehir Ticaret Odası üyelerine vizyon kazandırdığı etkinliklere bir yenisini daha ekledi. ETOTV aracılığıyla Pandemi Süreci ve Sonrası Yeni Nesil Yönetim Stratejileri Paneli düzenlendi. Panel 3 bölüm halinde ve birer saatlik süreler halinde gerçekleştirildi.  Eskişehir Genç Girişimciler Kurulu Üyesi Fatih Uğural’ın moderatörlüğünde gerçekleştiren panelin ilk bölümünde ekonomist ve yazar Dr. Fatih Anıl yeni nesil çalışma modelleri, pandeminin ekonomiye iş yaşamına etkileri, pandemi sonrasında ekonomi bekleyen gelişmeler, şirket yönetimi, dijitalleşme hakkındaki tecrübelerini paylaştı. Akademisyen Ardan Ergüven ise kurumsal kimliğin önemi, iyi tasarımda neler olması gerektiği, şirketin tanınırlığı için logonun önemi, bir işin etkin bir biçimde nasıl tasarlanabileceği, tasarım sürecinin prosesleri hakkında bilgi verdi.  

Liderlerin şirketlerin başarısındaki önemi anlatıldı

Uzaktan Çalışma ve Liderlik adını taşıyan panelin ikinci bölümü ise TOBB Eskişehir TOBB Eskişehir İl Kadın Girişimciler Kurulu Başkanı Elif Gürkaynak’ın moderatörlüğünde gerçekleşti. Bu bölümde, “Hizmetkar Liderlik” kitabının yazarı Mehmet Yıldırım Özel, uzakları yakın eden liderlik kavramının anlamı ve liderlikte dinlemenin, diyalog kurmanın, değer vermenin, dahil etmenin önemini anlattı. “Rol Yapmayın” kitabının yazarı Ümit Anıl ise liderliğin nasıl olması gerektiğinden, liderlerin tutum ve davranışlarının öneminden, şirketlerin başarılarında ve performanslarında liderlerin katkısından, liderlerin motivasyon yönetiminden bahsetti.

E-ticaretin bugünü ve yarını ele alındı

“Yeni Nesil Satış Stratejileri” başlıklı panelin son bölümünü ise ETO Meclis Üyesi Yasin Bakılan yönetti. “İkna: Oyun Şimdi Başlıyor” isimli kitabın yazarı Tamer Demirdelen ikna etmenin iş yaşamındaki önemi, ikna etme metotları ve motivasyonun başarıya etkisi hakkında bilgi verdi. “E-Başla” kitabının yazarı Mustafa Erkayhan ise e-ticaretin kazandığı önem, e-ticaret hacminin artırmak için yapılması gerekenler, ürün seçiminden pazarlamaya kadar e-ticaret hakkındaki görüşlerini örneklerle paylaştı.

 

 

© Copyright 2017 | Eskişehir Ticaret Odası Tüm Hakları Saklıdır.
KVKK Aydınlatma Metinleri