ÇEVRİMİÇİ İŞLEMLER



ZAMANIN GERİSİNDE KALMAYIN, GELECEĞİ YAKALAYIN

ETO Akademi üyelerinin ve çalışanlarının sektörel gelişimlerine güç katmaya devam ediyor. ETO, Motorlu Taşıtların Yedek Parça, Satış, Bakım ve Onarımı sektöründe faaliyet gösterenler üyeleri ve yöneticilerine yönelik Müşteri Memnuniyeti Eğitimi düzenledi. 6 Mayıs Pazar günü gerçekleşen eğitime Eskişehir Ticaret Odası Başkanı Harun Karacan, Meclis Başkan Yardımcısı Halil İbrahim Ara ve çok sayıda üye katıldı. Eğitim öncesinde bir konuşma yapan Başkan Karacan, ETO Akademi’nin 2012 yılında şu ana kadar 12 eğitim düzenlediğine dikkat çekerek, Eskişehir Ticaret Odası olarak üyelerin ve çalışanların mesleki gelişimlerine büyük önem verdiklerini kaydetti. Üyelere zamanın gerisinde kalmamaları ve kendilerini geliştirmeleri çağrısında bulunan Karacan, günümüz ekonomisinde yeniliğe açık olanların ve rekabetçi ortama uyum sağlayanların ayakta kalacağını, geleceği yakalayacağını söyledi. Doç. Dr. Gülfidan Barış tarafından verilen eğitimde müşteri memnuniyetinde dikkat edilmesi gereken başlıca unsurlar ve müşteri odaklı yaklaşım konuları anlatıldı.
© Copyright 2017 | Eskişehir Ticaret Odası Tüm Hakları Saklıdır.
KVKK Aydınlatma Metinleri