ÇEVRİMİÇİ İŞLEMLER



MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM) EĞİTİMİ

:
:
:
:
:
:

Müşteri ilişkileri yönetimi: Temel kavramlar
Müşterilerle iletişim
Müşteri ilişkilerinde stratejik yaklaşım
Müşteri ilişkileri yönetiminde hizmet kalitesi
Müşteri kazanma ve elde tutma stratejileri
Müşteri ilişkilerinde karşılaşılan sorunlar ve şikayet yönetimi
Müşteri ilişkilerinin ölçülmesi
Müşteri odaklı örgüt kültürü
Müşteri ilişkileri yönetimi uygulamaları

 

Program sonunda %80 katılım şartını sağlayan katılımcılara Eskişehir Osmangazi Üniversitesi onaylı Katılım Belgesi verilecektir.

Eğitim katılım payı ETO üyeleri için 690 TL olup, üye olmayan katılımcılar için 2450 TL’dir. Katılım payı Odamız veznesine elden yatırılabilecek veya aşağıda belirtilen hesap numarasına havale/eft ile gönderilebilecektir. Eğitim katkı payı yatırılırken firma unvanı, eğitime katılacak kişinin adı ve eğitimin isminin mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

Halk Bankası Eskişehir Şubesi

IBAN Numarası:TR13 0001 2009 3480 0016 0000 29

Hesap Numarası:16000029


Kişisel verileriniz, Katılımcı Başvuru kapsamında işlenmektedir. “Başvuru Yap” butonuna basarak Çerez Politikası’nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

© Copyright 2017 | Eskişehir Ticaret Odası Tüm Hakları Saklıdır.
KVKK Aydınlatma Metinleri